7 Nisan 2016 Perşembe

Pakize yada Hüsnü Elvis'le tanışınca



sizinle bir anımızı paylaşmak istiyorum.
kısaca anlatmak gerekirse;haftasonu TEMotoyolunda 'bahçeşehir mevki'nde yol onarımı nedeniyle dur kalk,kalk dur devam ederken,trafikten de şiddetle bunalmışken,
eşim bi kedi sesi duydum sanki dedi.ben şaşkın,bu yolda neredeyse kuş uçamaz,kedi nereden gelecek?aşağı yukarı 50 metre kadar gittik,ben dayanamıcam sen geç direksiyona,gidip bakıcam dedi.
yavaştan giderken bi taraftan da gözüm aynada eşi izliyorum:)))
elinde bişey var mı yok mu belli değil,o kadar minnakkk bişeyle koşa koşa,nefes nefese geldi.
bi süre kendi çapında son derece yüksek miyavlayan bu çocuğu çakır abisinin mamasıyla avuttuk,pet şişenin kapağıyla da su içirdik,tabi ne kadar aç ve susuz olduğunu söylememe gerek yok!


iki yol arasındaki refüşde,su kanalının içinde kalmış,yolun bütün pisliği,güneşin sıcağı mahvetmiş ve tahminen annesi haricinde hiç canlıyla karşılaşmamış bu minnak.muhtemelen anne taşırken kanala düşürmüş ve yüksek ihtimalle o koca yol,koca trafikde yok olmuş!yada bu yavru kedicik gökten düşmüş!
yürüyerek orta refüje ulaşması imkansız!
oradan çıkabilmesi de imkansız!


gördüğünüz gibi parmak kadar:)


haftasonu sarosumuzda misafir ettik minnakı 
Çakır efendiden koruyamaya çalışarak,
haldır haldır da aile aradık.o'na güvenli bi aile bulduk neyse ki:))
Elvis abisi,Göksel babası,Nurten annesiyle salı günü İstanbul'dan taşındı,İzmir'li oldu:)
2.5 dönümlük arazi içinde,mis gibi yaşayacak:)
işte Karaburun'dan bize gelen fotoğraflar,


baba kucağı:))
cinsiyeti henüz belli değil,ancak ismi hazır,
kız olursa 'pakize' erkek olursa 'hüsnü'


artık bi abi olan Elvis'le tanıştığımızda fotoğrafımızla size 
hayırlı kandiller diliyoruz 
ve güzel bir haftasonu sevgi dolu kalbimizle:)

21 yorum:

  1. Ne kadar hoş. Görünümüyle adeta kibar, asil bir bayan havasında. Yeni ev sahipleri de belli, çok sevecen insanlar.
    Sevgi dolu kalbiniz o kadar hissediliyor ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler makbule,sahiden söylediğin gibi bişey bu kedicik.umarım her can hakettiği gibi yaşayabilir.
      sevgiler

      Sil
  2. Günün değil tüm ayların, kabus gibi geçen haftalardan sonra aldığım en, en, en güzel haber bu. :)))Ay ne diyeceğim yani öyle sevindim ki, sana, eşine, özellikle eşine (çünkü pes etmemiş ve iç sesini dinlemiş:)) güzel yavruyu alan aileye çok teşekkür ediyorum o kedicik adına:) pek de güzel bir sarman, pofuduk bir şey, güle güle büyütsünler.
    Sen de harikasın, Elvis de:))
    Sana da iyi haftasonları....ailecek ve tüylü dostlarınla:)
    Çok sevindim oh içim açıldı...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. müjde,teşekkür ediyorum,umarım mutlu bi can olur.
      eş maceraları çok bu konuda;mesela boğaziçi köprüsünün girişinde yaralı bi kedi buldu,adı köprü,ofis bahçesinde yaşıyor.bi de çevre yolunda bulduğu nevzat var,ofisde klavyelerin üstünde uyuyor,bi de müjgan var kapının önünde buldu şimdi riva'da şahane bi evde yaşıyor.güvercin zühtü için veterinerlik fakültesinde saatlerce sıra beklediğini de söylemeden geçemem.sahiden emek veriyor tüylü dostlara.sağolsun,varolsun.
      sen de beni mutlu ettin canım.
      sevgiler

      Sil
  3. Böyle mutlu son ile biten hikayelere bayılırım. Bu güzeller güzeli çok şanslıymış; sizlere rastlamış. Hep böyle sürer inşallah. Yeni ailesine ve vesile olduğunuz için sizlere de şans ve güzellikler getirsin. Sevgiler, selamlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne kadar da güzel değil mi:)ben diyorum dişi,eş diyor erkek:)bakalım ne olacak,ama şanslı olduğu kesin.
      teşekkür ediyorum güzel kalbine:)
      sevgiler

      Sil
  4. Hiii nasıl güzel bir yavrucuk bu. Ve de şanslı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. handan'cım bi görsen durumu mucize resmen o kadar minnak sesin şehir gürültüsünde duyulması,ayrıca düştüğü yerden tek başına çıkması kesinlikle imkansız.tabi benim yufka yürekli kocam:))

      Sil
  5. Ay o nasıl bir bakış öyle. hani o parmak kadar dediğin fotoğrafta.
    Bravo size. Doğa ve hayvan sevmek budur. Kalbiniz hep iyilik ve güzellikle kalsın. Ve evet o TEM otoyolunun trafiğinde o haliyle sesini duyurmuş ya sanırım hayatta yapacağı bir şeyler var:-)
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  6. ne güzel insanlarsınız,okurken gözlerim doldu şanslı kedicikmiş.sevgiler.gürşen

    YanıtlaSil
  7. Allahıımm,harika bir haber buuu.Helal olsun size,sahiplenen aileye de.Başka kedi isterlerse ya da isteyen olursa haberim olsun.Kızkardeşim İzmir'de yaşıyor ve bulduğu yaralı,terk edilmiş yavruyu eve taşıyor.Şu anda evde beş,sokakta sayısız kedisi var 😃

    YanıtlaSil
  8. Çok tatlı;) Tabii sizi bulduğu için bi de çok şanslı:)Çok öptüm ablacım

    YanıtlaSil
  9. Allah sizden razi olsun Havva'cim, eşin iyi ki duymus,ya duymasaydi... Yeni yuvasında çok mutlu olsun Pakize ya da Hüsnü:)

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel insanlarsınız oh içime su serpildi,umutlarım çoğalıyor,tek başıma olmadığım için korkularım azalıyor.

    YanıtlaSil
  11. Nasıl bir güzelliktir bu :)))
    İyi ki farketmişsiniz...
    Güzel gönlünüze sağlık ♥

    YanıtlaSil
  12. Instagramda fotoğrafını gördüğüm zaman da bayılmıştım.Nasıl tatlı bişi yaw. İyi ki size rastlamış.

    YanıtlaSil
  13. Mucize gibi olmuş buluşmanız çok sevindim bir canı kurtarmışsınız.Benim hemşerim olmuş sevgiler Türkan

    YanıtlaSil
  14. ama nasıl tatlı:) bir o kadar da şanşlı size denk gelmesi harika olmuş.
    Şaşırdım, eşin nasıl duydu sesini acaba? altıncı his belki de? o yolda, o gürültüde?
    Mucize gibi ve hayatta her zaman mucizeler var işte. Baksana ne güzel bir tesadüf.
    Keyifle okudum, Allah görür-bilir bu iyiliği.

    YanıtlaSil
  15. Onu yaradana kurban olurum nasıl tatlı nasıl güzel bir bebek öyle :) annesi cinsiyeti erkek yani Hüsnü hayırlı olsun yeni bireyiniz.

    YanıtlaSil
  16. Hayat mucizelerle dolu. Harikasiniz.

    YanıtlaSil
  17. thank you very useful information admin, and pardon me permission to share articles here may help :

    Obat kebas ampuh

    YanıtlaSil