24 Kasım 2015 Salı

teşekkürler hayat Gracias a La Vida!


bugün benim doğumgünüm:)
bi sürü şeyi düşünecek yaşa geldim,
mesela umut eskiden bu kadar uzakta mı dururdu gibi,
bi sürü şeyi sevecek yaşa geldim,
mesela güneşin ışığı burayı nası da güzelleştiriyor gibi,
ve azalıp ve sadeleşip gülümseyecek,
bana kalanları daha da sevecek yaşa geldim,
teşekkürler hayat.


teşekkürler hayat tıkla lütfen
mercedes sosa'yı ve joan baez'ı dinlerken şarkının türkçeye çevrilmiş  sözlerini okuyun lütfen:)


gracias a la vida(teşekkürler hayat)
teşekkürler hayat; verdiğin her şey için;
her açtığımda
siyahı beyazdan, cennetin huzmesini karanlıktan,
sevdiğim erkeği kalabalıktan çıkarıp bana sunan gözlerim için


teşekkürler hayat, verdiğin her şey için
hayatın sesi ve kelimelerim
düşüncelerim, ettiğim kelamlar,
annem, dostlarım, kardeşim ve parlayan güneş
ve aşkın izleri için
teşekkürler hayat, verdiğin her şey için;
duyduğum tüm sesler; gece, gündüz,
ağustos böcekleri, kanaryalar, çekiçler, motorlar, köpek bağırışları, rüzgar
ve yarin sakin fısıltıları için
teşekkürler hayat, verdiğin her şey için;
caddelerinde, göl kıyılarında, dağlarında
ovalarında, leb-i deryada yahut suya hasret çöllerinde
ve evlerinde yorulan adımlarım için
teşekkürler hayat, her şey için;
yıkıntılardan kendimi yeniden yaratabildiğim
ve yeniden hayata sunabildiğim için
kahkahalarım, göz yaşlarım
ve bu şarkı için
her şey için teşekkürler


teşekkürler hayat mercedes sosa tıklayın isterseniz:)



teşekkürler
çok sevgiler
:)

79 yorum:

  1. Doğum gününüz kutlu olsun sevgii "Yay" kızı ♥

    Satürn böyle tam tepedeyken; hayat her zamankinden daha fazla üzerine üzerine geliyorken; en saf haliyle gülümsemek ve umudu hep sıcak tutmak herkesin harcı değil bu hayatta! (En çok Yay' lar hele de Yay kadınları ustasıdır bu işin)

    Yaşamın her anını, bir öncekinden daha güzel ve daha çok coşkuyla kutlayacağınız bir yaş dilerim. Yüreğinizden geçen ne varsa gerçekleşsin dilerim bir de... ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😀evet gökyüzü bişeyler yapıyor Nurdan Hanım⭐️hayata devam başka yolu yok!güzel bir YAŞ be dileklerime kavuşmayı diliyorumAllah hepsini biliyot🙏kısmetse yaşarız ❤️teşekkür ediyorum iyi dileklerinize🙏çok sevgiler

      Sil
  2. Hi dear friend ,, gracias a la vida ,, una gran canción ,,m

    YanıtlaSil
  3. Ömrüne güzelliklerdolsun.

    YanıtlaSil
  4. Nice umut dolu sağlıklı yıllara...

    YanıtlaSil
  5. Doğum günün kutlu olsun Havvacığım. Nice harika yıllara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,umarım harika yıllarımız olur:)
      sevgiler

      Sil
  6. Nice yıllara sevdiklerinizle birlikte hayatın tüm güzelliklerinin kucaklamanız dileğimle...
    Ne kadar güzel fotoğraflar mevsim sonbahar mesajı veriyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım teşekkürler içten dileklerin için.
      fotoğrafı eş'le çok sevdiğimiz için yeniden kullandım,nisan başı,eşin doğumgününden:)
      sevgiler

      Sil
  7. Dünyaya gelen yıldız, demek ki bu tarihi bulmuş. E iyi de etmiş, ne güzel etmiş. Gelmiş hoş gelmiş...

    Farkındalıklara sahip olunan hayatlar her zaman daha başka ve daha yaşanılası oluyor. Senin bu keyifli dünyan hiç bitmesin. Güzellikler yeniden hep seni bulsun!
    Nice güzel yılların olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ersin,teşekkür ediyorum,farkında olmak sahiden kazanım:)sen de biliyorsun.algımızın açıklığınca:)
      sevgiler

      Sil
  8. Nice mutlu yaşlara :))) Pozitifliğiniz şahane ♥
    İyi ki tanımışım sizi :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,bu duyguyu yansıtabiliyorsam ne mutlu bana.
      çok sevgiler

      Sil
  9. Musmutlu yılların olsun sevgili Havva'cım... Hayatından kahkahaların hiç eksik olmasın... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. baharcım,teşekkürler canım.
      hep gülecek şeyler olsun hayatımızda:)
      sevgiler

      Sil
  10. Resimler harika. Gülüşün harika... Yeni yaşın kutlu olsun. Mutluluklar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım teşekkürler,senin de geri gelmen harika:)

      Sil
  11. İyi ki doğdun o zaman :)))

    YanıtlaSil
  12. Havvacığım ışıltın bu sabah yüreğimi aydınlattı. Sen ne güzel bir insansın ! İyi ki doğmuşsun ,iyi ki...
    Mutlu yıllar dilerim sana !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nilgün,nası coşkulu bi tebessüm yayıldı yüzüme seni okuyunca,teşekkür ediyorum,iyi ki varsın.çok sevgiler

      Sil
  13. mutlu mutlu çok mutlu yıllar Havvacığım. iyi ki doğmuşsun iyi ki tanımışım seni. doğum günün kutlu olsun arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler özlem,duygularımız karşılıklı biliyorsun canım.
      çok sevgiler

      Sil
  14. Canımm arkadaşım iyi ki doğdun, daha nice güzel mutlu günlerin olsun tüm sevdiklerinle ve sevdiğin her şeyle birlikte. O güzel gülen yüzün her daim gülmeye devam etsin. Umarım bir gün şu sanal dünyanın haricinde de görüşme konuşma şansı buluruz, seni tanıdığıma seviniyorum gıyaben de olsa. Her şey gönlünce olsun tatlım. Öpüyorum kocaman kocaman:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğba,teşekkür ediyorum,
      umarım gülümseyebiliriz hep beraber,ömrümüz yettiğince.umarım hayat bizi karşılaştırır kanlı canlı:)
      çok sevgiler

      Sil
  15. Daha da mutlu, kahkahalarla, sevdiklerinle dolu yaşlar dilerim Havvacım.
    Paylaştığın şarkıyı dinleyemedim, çok istedim ama, en azından dizeleri okudum.
    Çok güzelmiş, onunla birlikte şükretmiş oldum.
    Nice yaşlara!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deniz teşekkür ediyorum canım.
      şarkı olarak da,şiir olarak da etkileyici.bi ara aklına gelirse hem düet şeklini,hem solosunu tavsiye ediyorum.
      çok sevgiler

      Sil
  16. Mutlu yıllar , iyiki tanıdım sizi:) Eşinizle birlikte aşk, sevgi dolu yıllar diliyor ve öpüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. feridecim teşekkürler,güzel dileklerin en şahanesi:)
      sevgiler

      Sil
  17. sayfamda mesajını okudum, direkt buraya koştum:ne demek istediğini anladım ben :-)))))))))))))))))))))

    Heeeeyyyyyyyyyyyyyyyyyy:İYİ Kİ DOĞDUN SENNNNNNNNNNNN
    Ne çok iyi ki barındırıyor adın bi bilsen
    teşekkürler hayat, verdiğin her şey için.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kadriyecim,tatlım:)
      teşekkür ediyorum gönülden.teşekkürler hayat,sevgiler

      Sil
  18. Doğum günün kutlu olsun havvacım! yeni yaşın sana hep mutluluk getirsin..
    ve teşekkürler hayat iyi ki yollarımızı adı havva yüreği yüzüne yansımış, sıcacık iyimser dostla karşılaştırdığın için.. umarım birgün bir yerde yüzyüze görüşmek dileğimle..
    MUTLU YILLAR...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sebuş teşekkürler güzel sözlerine ve dileklerine:)
      ankara'ya bi gelsem,sen sertaç :) mutlaka ulaşmaya çalışacaklarımsınız.
      çok sevgiler

      Sil
  19. nice kahkaha dolu yaşlara :)

    YanıtlaSil
  20. Mutlu yıllar, ne harika fotolar
    yüzünüz hep gülsün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,umarım hepimiz gülümseyecek şeyler yaşayalım.sevgiler

      Sil
  21. Havva'cığım, nice mutlu yıllar dilerim !
    Yaratan sana çok büyük bir hediye vermiş; Elindekilerin değerini bilmek, onları daha da güzelliştermek. Sana ve etrafındakilere ne mutlu.
    En içten sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım teşekkürler
      yaradan umarım vermiştir bu güzel duyguyu bazen kendime kızdığım oluyor:(
      güzel kalbin için teşekkürler

      Sil
  22. Nice mutlu seneler dilerim. Tüm sevdikleriniz yeni yaşınızda yanınızda olsun. Çakır ile bol keyifli günler yaşayın.Saros'ta günü karşılamaya ve güne veda etmeye devam edin.Sizi mutlu eden her şey yeni yaşınızda artarak devam etsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gamze teşekkürler,
      bam telini buldun canım,hep beraber gün karşılama ve veda etme:)))
      çok sevgiler

      Sil
  23. Yeni yaşınız güzellikler getirsin sevdiklerinizle nice yıllara Türkan

    YanıtlaSil
  24. Havvacığım... doğum günün kutlu olsun...iyiki sizi tanıdım.tüm güzellikler,sağlık,huzur,mutluluklar sizinle olsun. sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emel teşekkür ediyorum.
      her zaman zarifsin,çok sevgiler

      Sil
  25. Doğum gününüzü kutluyorum. Hayatınıza hep güzel renkler girsin. Saros'da ki evin bahçesinden değil mi o güzel fotoğraflar. Bahçeye sonbahar da çok yakışmış. Ruhunuzun dışa yansıyan renkleri tüm yaşamınızı kaplasın.

    Sevgiyle kalın..
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler pamir,
      doğru tahmin,saros:)ama mevsim ilkbahar,çokseviyoruz bu fotoyu eşle,onun doğumgününden,nisan başı:)
      sevgiler

      Sil
    2. Size tekrar eşinizle birlikte geçireceğiniz nice mutlu yıllar dilerim.
      :)

      Sil
  26. Doğumgününüz kutlu olsun. Bundan sonra çooook şanslı bir yaşam diliyorum size ve eşinize. Joan Baez beni çok eskilere ve değişik duygular yaşamaya götürdü. Ankara'da üni. yıllarımda çok severdim, plaklarını alırdım ama o zamanlar solcular arasında Amerikan Folk Müziği dinlemek kabul edilemez bir durumdu. Gizli gizli dinlerdim arkadaşlarımdan. Şimdi düşünüyorum da ne boş, anlamsız şeylerle zaman harcamışız. Neyse tekrar doğumgününüz kutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilhan bey teşekkürler güzel dileklerinize.
      bizim memleket hep şekilci o yıllarda o,bu yıllarda başka şey,ömür boyu bi takıntı bulmak mümkün ne yazık ki:)
      sevgiler

      Sil
  27. Nice güzel yaşlara . Hep sağlıkla mutlulukla gülümseyin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum güzel dileğine,sevgiler

      Sil
  28. Merhabalar.

    Blog sayfama yapmış olduğunuz ziyaretiniz için ve sayfamı takibe aldığınız için çok teşekkür ederim. İade-i ziyaret için sayfanıza geldim ve idealimdeki bir evin fotoğraflarıyla karşılaştım. Çok beğendim. Kedilievinizde sağlık, huzur ve mutluluk içinde güle güle oturun efendim.

    Sayfanızda paylaştığınız fotoğrafların kimileri normal boyutlarda, kimileri de orijinal boyutlarda olması blog sayfanızın görünürlüğünü zorlaştırıyor. İlke olar blog sayfasında paylaşılan fotoğraf karelerinin ebadı 600x400 pixel booyutlarda olmalı. Orijinal haliyle görmek isteyen fotoğraf karesi üzerine tıkladığında fotoğraf orijinal pixel boyutlarına zaten ulaşacaktır. Fotoğraflarınızı sayfanıza indirdikten sonra fotoğraf üzerine sağ tıklayarak açılacak komut satırında fotoğrafınızı sayfanıza sığacak ebatlara küçültme ve büyültme komutlarına ulaşabilirsiniz. Hatta fotoğrafınızın altına onu tanımlayan bir başlık bile koyabilirsiniz.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. recep teşekkürler,
      hepimizin yeni yaşı güzelliklere açılsın.
      evimizi beğenmene mutlu oldum,bizi de mutlu ediyor,biçok eksik gediği de olsa,tamamlanır nasılsa:)
      bu yayınımda biraz farklılık yapasım geldi,önerilerini dikkate aldım.
      sevgiler

      Sil
  29. Merhabalar.

    24 Kasım herhalde doğum gününüzdü, blog sayfanızdaki paylaştığınız metinden okudum. Doğum gününüzü kutlamayı unuttuğum için tekrar döndüm. Doğum gününüzü kutlarım. Sağlık, sıhhat, afiyet içinde huzurlu ve mutlu bir şekilde tüm sevdikleriniz ve sevenlerinizle birlikte nice yaşlar dilerim.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  30. Tesekkurler hayat havva yi ve arda efruzu ayni gunde bize verdigin icin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. naciye,
      çok tatlı bi tesadüf,öperim ben efruz'u nice yıllara da dilerim.
      sevgiler

      Sil
  31. Musmutlu nice güzel yaşlara,doğum gününüz kutlu olsun,tüm güzelllikler daima sizinle olsun,sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tüm güzellikler sevgi dolu yüreklerin olsun,teşekkürler,çok sevgiler

      Sil
  32. doğum gününüz kutlu olsun :) sayfanızı takipteyim müsaitseniz beklerim :) sevgilerle :)
    http://apaydindunyam.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  33. Hayat sana çok teşekkür ederim. Havva'yı karşıma çıkardığın için......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sertaç,
      ne desem ki çok mutlu oldum,sevgiler

      Sil
  34. Dogum günün kutlu olsun Havva...Tuttugun bütün dilekler gerceklessin...Saglikli, mutlu günlerle dolu yeni bir yas diliyorum..Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler şulecim,
      tam da dediğin gibi olsun,iyi olur:)
      çok sevgiler

      Sil
  35. Nice yillara
    Askla
    Heyecanla
    Sevdiklerinle
    Seyahat ve guzel yemeklerle
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum güzel dil<eklerine
      sevgiler

      Sil