19 Haziran 2015 Cuma

konseptin adı; sevdiğini yeni hayatına elleriyle hazırlamak:)


çok sevdiğime gidiyorum,çok sevdiklerimi bırakarak!
der gibisin tatlı berna:)


masalın en başına dönemeyiz ama;
düğün hazırlığının tadına varabiliriz:)


gelin hanımın nurdan teyzesinin elinden, 
neler gelmiyor ki!


her birine dantel dikildi,tek tek ütülendi,bu güzellik oluşturuldu:)



ekmek sepeti,peçetelikler,amerikan servisi


takılıklar,yağlıboya küçük prens tablosu:)


handmade by nurdan:)
göz nuru,el yapımı:)


çeyiz gider gelin evine:))


herşey tek tek elden geçerek,yerlerine yerleşir:)


yepyeni,modern,çok zevkli:)


mutfak,salon derken yatak odası da hazırlandı:)


güzel gelin fotoğraflara bakarak anılara dalmış:)
ve yorgunluk atan şahane aile :)


gelinle damat mutlu mesut,ee ne de olsa evleri hazır:)


işte yine el yapımı;kına hazırlığı:)


berna'nın güzelliğine:))


kına gecesinin duygusallığına:)
dalıp nikaha hazırlanalım:)


ana kucağı,babaocağı ardında kalarak:)


kendi yuvasına mutlulukla uçtu güzel berna:)


after parti:)diyorlar,
anlamı;gençler bi arada eğlenmek istiyor:)


sanırım bi sürpriz var!


güzel berna,herkese ters köşe yapmış:)
gelinliği fırlatıp atmış,
sahneye çıkıp sevdiğine hayat yolunu anlatmış,
damat dahil herkese sürpriz!


bu ne güzellik değil mi?


ve sürpriz karşısında damat ne yaptı?


yüzünüz hep gülsün,
neşeniz coşsun,
birlikteliğiniz mutlu,
yuvanız bereketli olsun,
sevgili tatlı berna:)
:)

not:fotoğraf ve videoların tamamı sevgili elif kalaman'a aittir.
instagram:kalamanelif

Kapat gözlerini ve bir dilek tut

Kapat gözlerini ve bir dilek tut ,
Sevgi ve aşk olsun dileğinde ,
Birde özlemsiz hasretsiz bir ömür ,
Dilde dileğin olsun mesela ...

Yıldızlar kayarken tutulan dileklerden değil ,
Yürekten dökülen dileklerden olsun ,
Bir dağ kulubesi ; sen ve ben olalım mesela ,
Bir de çılgınlaşan düşüncelerimiz ....

Şarap olmayabilir ama ,
Yüreğimizi yakan sevdamızı da unutma ,
Yaşanmamışlıklarımız olsun mesela bir bölümünde ,
Bir diğer bölümünde yaşayacaklarımız ,
Hoyratça olsun yaşayacaklarımız ...

Bir dilek tut ; tut ki yüreğimizde yaşattığımız sevgi mutluluk olsun ,
Bir dilek tut ; tut ki aşk denen meret şey bize de gelsin ,
Bir dilek tut ; tut ki sen ve ben olsun dileğimizde ,
Bir dilek tut ; tut ki torun sevelim seninle yaşlanmış halimizde ,
Bir dilek tut ; tut ki torunlarımıza sevgiyi ve aşkı da öğretelim ,
Bir dilek tut sadece ...

Veysel AKMAN
17.06.2015
























30 yorum:

  1. Şiir kime aitse gaptilenip insanlarda kullanılacaktır. Haberiniz ola. Mutluluklar diliyorum. Benim aklıma niye gelmedi, onu düşündüm.

    YanıtlaSil
  2. Bir ömür boyu mutlu olsunlar...

    YanıtlaSil
  3. Coooook mutlu olsunlar inşallah ...
    şiir şahane

    YanıtlaSil
  4. Çok çok güzel bir hazırlık olmuş bayıldım. Davetiyeler favorim harika görünüyor. Gelin çiçeği de ondan geride kalmaz. Şimdiki gençler çok şanslı. Şansları daim olsun yuvaları mutlulukla dolsun...

    YanıtlaSil
  5. mutlu olsunlar çok çok hem de...

    YanıtlaSil
  6. çok çok mutlu olsunlar.. öyle kalsınlar..
    mutlu haftasonları :)
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  7. Her şey mükemmel. İnsanın her zaman dostları olmalı her anına küçük dokunuşlarla renk katan.
    resimlere bakarken kendi dünyamda küçük bir mazi yaptım.
    Mutlulukları daim olsun....

    YanıtlaSil
  8. Hayat yolunda bende mutluluklar diliyorum

    YanıtlaSil
  9. mutluluklar diliyorum Berna ve Mustafa Can 'a, çuval kumaşından yapılanları çok sevdim.
    bu arada bloğundaki değişiklikler daha hoş olmuş. resimlerin üzerindeki sıkıntı da kalkmış böylece. keyifli paylaşımlarının devamını diliyorum canım.

    YanıtlaSil
  10. Paylaşım çok güzeldi, mutluluklar diliyorum...

    YanıtlaSil
  11. Kendi nikahıma bile zorla gittim ben
    O kadar bi sevmem nikahı-düğünü
    Ama bua ba-yıl-dım!
    Dostluk,emek ve sevgi dolu her kare
    Sonsuza kadar mutlu yaşasınlar..

    YanıtlaSil
  12. yanlarında senin gibi bir güneş var, tabii ki her şey güzel olacak
    mutluluklar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  13. Mutluluklaaar :):)

    YanıtlaSil
  14. ne güzelmiş her şey yaaa :)

    YanıtlaSil
  15. Ay ne özen bezen ne güzel şeyler yapılmış. Tebrikler ve mutluluklar.

    YanıtlaSil