27 Şubat 2015 Cuma

kurban oldu!


zamanında bi peynir türünün promosyonu olarak gelmişti bize,
uzunca bi süre çeşitli alanlarda çalıştı  evimizde,
şimdi de başına bunlar geldi:)
fotoğrafda tepetaklak çünkü uykum kaçıp mutfağa gidince, 
gerçek amacıma ulaşmak için kurban ettim peynir tahtasını:)
ve flaş kullanmayan ben gece foto çekemedim.


maharetli bloger arkadaşlarım evlerinde boyayarak değiştirdikleri ve ortaya çıkardıkları güzellikleri  görüp hayranlıkla bakıyor,ama cesaret edemiyorum.


nası boyanır,nası eskitme yapılır bi bakayım diyerek 
peynir tahtasını kurban ettim:))
okuduklarımı birbir üzerinde denedim:))


önce zımpara,
sonra astar,sonra zımpara,
sonra yine beyaz,sonra yine zımpara,
sonra mavi,sonra zımpara,
kuruyan yerlere hafifçe zımpara yaparak eskitme:)
sonra yine beyaz,
henüz kurumadan ıslak mendille silerek eskitme:)
amacım mutfak masamı.......anladınız işte:)


üzerine de balık çiziktiriverdim işte:))
musmutlu haftasonları:)

:)
çok sevgiler

64 yorum:

  1. way balık resmen balık olmuş ben hayatta beceremem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))
      ben onu silip çiçek yapmaya karar verdim aslında:))
      teşekkürler hazel

      Sil
  2. çok güzel olmuş tatlım

    YanıtlaSil
  3. Her kurban senin eline dusse keşke. Ya baliklar da coook mutlu ama. Çakır mest olacak.
    coook opuyorum😙😙😙😙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heh,he:))
      çakır çok sever ama ızgara olursa:))
      sevgiler canım,kuzucuğu bi öpüversen benim için:)

      Sil
  4. Çok güzel olmuş. Balıkları da çok beğendim :)) Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Maşallah ne cevherler varmış sen de :)

    YanıtlaSil
  6. Kesinlikle ilk deneme gibi durmuyor, harika olmuş.Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gamzecim,sen beni teşvik ediyor ve yüreklendiriyosun,teşekkürler canımmmmm

      Sil
  7. Balıklar çok başarılı olmuş, gözler falan gerçek gibi.:))

    YanıtlaSil
  8. çok çok güzel olmuş :)
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,mutlu olmayan biri varsa doktor kontrolüne gitsin liütfen!

      Sil
  9. çok hoş olmuş
    yetenek başka bişey ya hu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. naciye,
      yetenek konusunda uzun uzun konuşabiliriz:)))

      Sil
  10. Çiziktirdiğin buysa???...;))
    O kadar canlılar ki, bu duruma en çok Çakır sevinecek sanırım Havvacım?;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. azracım,canım
      senin güzel kurabiyelerin ve keklerin:))
      sevgiler canım

      Sil
  11. yok ben boya işine asla cesaret edemem, sen becermişsin bu işi devam et...

    YanıtlaSil
  12. Hiiiiii! Çok güzel olmuş. İstavrit gibi olmuş balıklar da :)) Çok güzeller. Çok yeteneklisiniz belli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yetenek kısmına bişey diyemicem ama,resim yapmaya çalışmak bile keyifli,sahiden!

      Sil
  13. Ha ha ha, balıklar pek gerçekçi olmuş,zıplayıp denize gidecekler sanki:-) Çok güzel:-)

    YanıtlaSil
  14. ohhh pekte güzel olmuşşş ellerine sağlık maharetli hatunumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslı,
      şu anda şahane bi buluşma içinde olduğunu biliyor,imreniyorum:))))
      sevgiler canım

      Sil
    2. çokkk teşekkürler canımmm
      gerçektennn şahaneydii :*

      Sil
  15. Ne güzel olmuş :)
    Balıklar da bildiğin sudan yeni çıkmış hamsi :))
    Ellerine sağlık, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eş benle dalga geçiyor,ne bunlar çiroz mu yoksa diye!
      sağolasın esen,
      napalım benden bu kadar yani:)))

      Sil
  16. İnanmıyorum sana:) Hiç bu yazı olmasa sadece fotoğrafını paylaşsan nereden aldığını sorardım:))
    Ellerine sağlık.
    Musmutlu geçsin haftasonun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuba,şımarmaya az kaldı ama tuttum kendimi bilesin:))
      teşekkürler,çok sevgiler

      Sil
  17. tam gaz devam et süper olmuş! üstelik el emeği birde çizim eklenince üzerine ortaya tablo gibi bişi çıkmış..sen bu işi kıvırdın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sebuş,valla hazırlanıyorum tam gaz yarım gaz,artık ortaya ne çıkar bilmem!

      Sil
  18. havvacığım....süper olmuş canım benim,hayranım inan maşallah....yakınımda olsan gelirken ,geçerken bana günde uğra diyeceğim...tatlı dille ne güzel anlatıyor.(Bugün günüm pek iyi değildi mesela)yazını,boyaya olan gayretini görünce geçti gitti.tamam.....sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emel,keşke yakınlarımızda olsan:))
      beni nasıl mutlu ettin,kanatlarımı çıkardın:)) teşekkür ediyorum
      çok sevgiler
      bundan sonra herşey güzel olsun hayatında canım,isterim:))

      Sil
  19. Havva ne kurbanı süper olmuş...Hele çizimde eklenince ayrı bir havası olmuş..Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  20. valla canım ben de beğendim ellerine sağlık. Balıklar da süper görünüyor. Mutfak için hoş bir tema:) Güle güle kullan. Peynir tabağı ne kadar güzel bir hale gelmiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğba,ne özlemişim seni ama:))
      teşekkürler,sevgiler

      Sil
  21. Çok güzel olmuş Havva, çok beğendim :) Balık çizimin, çiziktirivermekten daha ötede bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beni yüreklendiriyorsun hülya teşekkürler,sevgiler

      Sil
  22. Balıkları ne güzel çizmişsiniz iyiki kurban etmişsiniz peynir tahtasını :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum,sevindim beğenmenize:)

      Sil
  23. Bence şahane olmuş efem :) elinize sağlık, bence denemeye devam...

    YanıtlaSil
  24. ay yok artık?!
    Tereddütle yaratılmış şahaser koydum eserin adını
    Sen, cidden gzel resim çiziyorsun
    Çizgilerin güzel anlamında değil bir tek
    Ruhu var çizdiklerinin,severek yaptığının ışıltısı var
    Devamını bekliyrum :-))
    Koooskocaman sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kadriyecim:))
      ruhumu,bedenimi;beynimi koyuyorum ama daha 40 fırın ekmek lazım:))
      teşekkürler:))
      sevgiler

      Sil
  25. Havva hanım, ellerinize sağlık. Ne güzel çizmişsiniz balıkları, peynir tahtası kurban değil mest olmuş bence :)) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))
      teşekkürler,gerçekten mutlu oldum:))

      Sil
  26. Valla çok güzel olmuş.. Ama boyama işi bayağı bulaşıcıdır, bakalım bundan sonra neler neler boyayacaksın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi senden bunu duymak beni mest etti desem,doğruyu demiş olurum:))
      aklımda bi milyon proje var:))
      teşekkürler,sevgiler çok

      Sil
  27. sanat bi şekilde her yerden ortaya çıkıyor işte. :)

    YanıtlaSil
  28. ben sana yazarken sen baksana "tutsak" yazıma gelmişsin yaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalplerimizin karşılıklı olmasına bayıldım:)

      Sil
  29. Çok tatlı olmuş ki amaaa:) Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  30. Ohh ben nasılda görememişim bunu! Sen bunu paylaştığında ben İstanbul'da Aziz Berker kütüphanesinde ders çalışıyordum. Kaçı vermiş gözümden... Bak çok beğendimm. Cidden çok güzel! Mum eskitme de yapabilirsin başka projelerinde o daha kolay. :)

    Ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler ersin
      demek kütüphane hala kullanılıyor,bravo valla:)
      ben nostaljik olduğunu düşünüyordum,demek ki kendini yenileyen kurumlardanmış
      sevgiler

      Sil
  31. vaaooov çok özgün ve başarılı.bravo!

    YanıtlaSil