10 Ocak 2015 Cumartesi

anasonlu uçurtma



uçurtma değil mi?


tarifi 40gr'dan(tıkla lütfen)
bilenleriniz,benim gibi yeni bilenleriniz:))
enfes tatlara tariflere hazır olun:))


zeytinyağlı,çörekotlu,anasonlu kurabiye!


benim eş çörekotlu şeylere bayılır,
ben de bulmuşum değişik bi tarif,dururmuyum!
durmam!
:)


yanındaki güzeli de ayrı anlatırım:))
damak kendini bilir:)
ben bu tarifi tekrar yaptığımda, 
ki yapacağım:) zeytinyağını daha az kullanacağım:)


güzel tarafı günlerce taze kalması:)
şahane bişey:))
ancak!
üzeri kapatılınca yumuşayıp kıtırlığını kaybediyor:)


bana göre;
pişirmesi ayrı,tatması ayrı,ikramı ayrı güzel:)
bu arada zevkler ve renkler ne zaman tartışıldı?



bu fotoğraflarda güzel arkadaşım esra'nın gözünden:)
sevgili arkadaşımın güzel gözünden sevdalı fotoğrafları instagram'da 'ESRATANOREN'adıyla izleyebilir,
gözünüzü gönlünüzü açabilirsiniz:))
benim bayıldıklarımı da görebilirsiniz:))


pazar günleri:)
gevşemek için:)
yenilik için:)
yeni tatlar için;)
özlenenler için:)
gülümsemek için:)
mutfak için:)
koltukta yayılmak için:)
mutlu olmak için :)
senin için:)
var:)
mutlu pazarlar
sevgiler
:)



32 yorum:

  1. karnımı acıktırdın, bana da gönder, bayılırımmmm..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. melekcim:))
      etkisi süper:))
      teşekkürler,sevgiler

      Sil
  2. Ah, bu tanıma uygun bi pazar yüzü görebilseydim been:-) Bizde pazarlar ödevini yaptın mııı, hadi üç test daha kaldıı, Can pazara gidelim kalksanaaaa, gibi tatlı teranelerle dayak yemişim gibi geçiyor. Genellikle de ıspanak yıkayarak sonlaniyor. (Pazara gittik ya canım:-)

    Öptüm seni:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. handan,şekerim:)
      o'da güzel be canım

      Sil
    2. Bu arada pazarda ıspanak yoktu iyi mi, çok kesin konuşmuşum:-)

      Sil
    3. handan,rastladın mı bilemiyorum ama,blogda ıspanak yıkama ve pişirme işleminden hiç hoşlanmadığımı yazmıştım.bu nedenle sevindim ıspanak bulamamana,
      sevgiler

      Sil
  3. Sanada mutlu pazarlar Havvacim...

    YanıtlaSil
  4. Uçurtmasız da ayaklarınızı yerden kesecek güzellikte bir Pazar sizin olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nurdan hanım:)) teşekkürler,
      ayaklarım yerden kesildi,çoğunluğu koşturmalı yorgunluktan:)
      sağlık olsun
      sevgiler

      Sil
  5. Sadece çörekotlu denesem nasıl olur acaba anason kokusu çok sevemedim. Onu da anlamış değilim gerçi rakıyı bu kadar seven biri olarak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben sana çörek otlu başka tarif vereyim tatlım,burada işin özü anason canım:)

      Sil
  6. Okurken yutkundum.
    Demek lezzeti konusunda hayli ikna edici bir sunumdu :-)))

    Ellerine sağlık Havva. Nefis görünüyorlar

    YanıtlaSil
  7. ellerinize sağlık. çok lezziz görünüyor. deneyeceğim bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,
      şöyle bir baktım ki,tarifler şahane:)) hele ki,benim gibi çorba yapmayı sevenlere:))
      en kısa zamanda oradayım:))
      sevgiler

      Sil
  8. yine döktürmüş bizim hatun,hem güzel fotolu,hem de anasonlu :)
    ellerine sağlıkkkkk
    öptümmm

    YanıtlaSil
  9. Enfes gorunuyor, anasonlu galetalari cok severim galiba bu da biraz benziyor. Ellerinize saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet,bende yapınca çok sevdim,arada bir yapmalı yemesi zevkli,kokusu da
      sevgiler

      Sil
  10. Ellerinize sağlık, afiyetle yiyin, anasonlu kurabiyeler ile galetaları ben de seviyorum, hem siyah çay hem bitki çaylarının yanında ve hele bir de beyaz peynirle çok güzel gidiyor :) Mutlu, huzurlu bir Pazar günü geçirmeniz dileklerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru tesbit,anasonlu şeyler çaya çok yakışıyor:))
      sevgiler

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. teşekkürler,zorladı biraz ama .n'apalım:(

      Sil
  12. Havvacığım eline sağlık.:) Anasonlular benim de favorimdir, bayılırım.:) Afiyet olsun şekerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler nilgün'cüm,
      sen ok dedinse tamamdır
      sevgiler

      Sil
  13. Havvacığım......iyi pazarlar...ellerine sağlık...içine kenevirde yakışır.afiyet olsun.temiz evinde sağlıkla güle güle uzun mutlu yaşa....sevgiler emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emel,keneviri ilk defa duyuyorum,ama sen diyorsan dinlemeliyim mutlaka,aktar'a soracağım,tekrar yaptığımda deneyeyim:)
      sevgiler

      Sil
  14. aaa anason rakı gibi mi kokusu :) enteresan. yeni birşey benim için bu *-* <3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heh he:)
      başkanım,anasonlu gevrekler olur,galeta olur,rakı olur:)) çağrışıma bağlı:))
      ben de ilk defa uyguladım,uzun uzun bekleyebilmesi iyi bişey,ama tarifdeki yağ çok ya!
      sevgiler

      Sil
  15. Yanıtlar
    1. valla güliz o kadar dayanıklı ki:) yersin yatarsın,kalkarsın yersin vs.yani:))

      Sil