26 Ağustos 2014 Salı

kaç yaşındasın?


söyleyecek sözün varsa,yılların sayısı önemli mi?
yada söyleyecek sözün yoksa geçtiğin yollarda?

söyle bana dedim kendime kaç yaşındasın?
cevap verdim kendime ne yaptıysan o yaştasın!

gazete manşeti beni benden aldı,
öyle çok etkilendim ki haberden yazacak söz bulamadım,
ancak paylaşmadan da duramazdım.

99 yaşındaki kadın çocuklar için her gün bir elbise dikiyor


99'luk ninenin örnek davranışı

amacın varsa (lütfen tıkla)

ama dikkat!

bu yazıyı okuduktan sonra hayata bakışın,belki de kendine bakışın değişebilir!

çok sevgiler,

sağlık olsun,yarınlar sağlıklı olsun

40 yorum:

  1. Tener 99 años y hacer lo que esa mujer trabaja es una maravilla ,,que tenga un óptimo miércoles
    Besos

    YanıtlaSil
  2. Helal olsun...Topluma faydalı olmanın yaşının olamayacağının güzel bir örneği...

    YanıtlaSil
  3. Ne yaptıysan o yaştasın. En doğru tespit bu olsa gerek, vallahi bende çok etkilendim. Ne kadar da güzel bir his işe yaradığını bilmek!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ersin,
      bizim anlayışımızda yaşlıları bi köşeye oturtup onlardan bişey beklememek var ya! bu da ölümcül bişey,hiç bişey yapmayan yaşlı da napsın,ona karışır,buna karışır,hem kendi sıkılır,hem etrafı:))
      bu yaşam kültürü olsa gerek!
      sende de bol bol var,üretmek,üretmek:)
      sevgiler genç adam

      Sil
  4. ne kadar güzel bir amaç, bir amaç uğruna yaşamak! bence ömrü bile uzatır bu aşk öyle değil mi... bu güzel paylaşım için teşekkürler havvacım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın sebuş,
      uzasında bu güzel ömür,daha ne kadar yüz güldürecek kim bilir?

      Sil
  5. Ben de bu haberi okudugumda cok etkilendim.

    YanıtlaSil
  6. Etkilenmemek mümkün değil ki faydalı olabilmek bi başkasının yüzünü güldürebilmek ne kadar güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah canım,
      temiz kalp işte,başkası için bişey yapmayı arzu etmek:))

      Sil
  7. Çok güzel bir örnek gerçekten. Kendi yaşımdan ve geçirdiğim boş vakitleri düşünüp utandım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. utanma güven,
      sen böyle yaşamalısın doymalısın ki herşeye,sonra herkes için bişey yapma arzun olsun
      sevgiler

      Sil
  8. Bu tip insanlar ölümsüz olmalı. Çünkü yaşadıkları sürece, insana insan olabilmenin inceliklerini anlatıyorlar. Tabii anlamak ve ders almak isteyenlere...Sevgiler arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nilgün,
      nasıl vurucu bi cümle,aslına bakarsan biraz da ölümsüz sayılır,kaç kişiye kısmet oluyor,99 yaşında bu zihin ve beceri:)
      elbette kendini geliştirip teslim olmayan yapı da çok önemli

      Sil
  9. havvacığım....ırk,din,renk ne olursan ol...insan olmak....ne güzel böyle insanlara,insanlara faydalı olabilmek bir işe yaramak,boş olmamak,çook ,çook ders çıkarmayız.(hele bir yetim çocuğu sevindirmek....teşekkürler .sevgiler emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet emelcim,herşeyi söylemişsin,insanlık dersi işet:)

      Sil
  10. Böyle güzllikleri görmek çok iyi geliyor :-)

    YanıtlaSil
  11. Bu gibi insanları görünce, insanlığın ölmediğini hala iyi insanların olduğunu hatırlayıp mutlu oluyor insan..Tşk'ler havvacım yazın için..99 yaşındaki bu ninenin herkese örnek olması dileğiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güliz,
      hala umudumuz var değil mi? hem kendimiz için her yaşta işe yarayan,hem çocuklar için sahip çıkılan:)

      Sil
  12. bazı kadınların yaşı yok işte..onlar her yaşta güzel,her yaşta özel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet,bakınca kadın olmaktan da insan olmaktan da gururlanıyorum

      Sil
  13. Mükemmel! Düşündüm, ne yapıyorum ben bütün gün, kapitalist sistemin içerisinde para kazanmak için kendi kendime faydasız bir şekilde zaman geçiriyorum... Pek çıkışımız yok bu sistemden... Belki bizler de zaman yaratıp, kendimizce faydalı bir şeyler yapabiliriz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önce kendimize faydalı olmalıyız,yaşam kaynaklarımızı oluşturup sağlık koşullarımızı da iyileştirince ,
      sonra yaşama arzumuzu da doyurunca,biraz da çevremize katkıyı düstur edinerek devam etmeli hayat yolunda değil mi?

      Sil
  14. Topluma yararlı olmanın yaşı olmadığını göstermiş nine. Alkışlıyorum :) .Dahada hızlanır inşallah. Ben etkilendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne muhteşem bişey değil mi emrah,
      mızmızlanmadan oram buram ağrıyo,gelinim onu yapmadı vırvırlamadan elbise diken bi babanne yada ananne ne güzel değil mi üstelik hayır için:)

      Sil
  15. İnsan her yaşta böyle güzellikler yapabiliyormuş demekki :) Havva ne iyi etmişsin paylaşmakla teşekkürler bu arada garip bir yorum göndermişsin bana pek anlamadım açıkçası sitem edermiş gibi yazmışsın ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben sana sitem eder miyim meltem?
      etmişsem napim ben kendimi?
      yine ifade edemedim demek ki,düzeltmeye çalışayım:))
      çok sevgiler

      Sil
  16. İnsanı yaşatan amaç belki de, bu yüzden hayatta hiçbir amacı olmayanların daha çabuk göçüp gittiğini düşünüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amaç çok önemli doğru teşhisde bulunmuşsun,bir de bazen şans yardım etmeli:)

      Sil
  17. Ben de bu kadar faydalı bişi yapamasam bile yaşlanınca etrafıma sevgi güzel enerji katmak çok istiyorum... bravo bu kadına...

    YanıtlaSil
  18. Çok duygulandım. 99 kere maşallah. Böyle kadınların çoğalmasını diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet gülaycım sahiden 99 kere maşallah
      çoğalsın o yaşı beklemeden ama:)

      Sil
  19. Değişti valla hayata bakışım. Süper harika bir kadın. Zaman zaman bakmak lazım bu bayana motivasyon olur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet o mutlu olan çocuklara bakarak motive oluyor,biz de demek ki olabiliyor diyerek:)

      Sil
  20. ay du bi dakka. ispanyolca mı biliyon seeen yaaaa :)

    YanıtlaSil