11 Temmuz 2014 Cuma

tanrıça mim dedi!


DİKKAT 

DUYGULARIN ORTAYA ÇIKABİLİR



Sevgili bahar yani namı değer  persephone güncesi  
beni mimledi,
ben de bunun altında kalmadım tabi:))
hem soruları cevapladım hem başkalarına sordum::))
hadi bakalım:))..

1.En çok kırıldığın / incindiğin kelime? 
kelime de olabilir,davranış da;
biri canım ne der,ne güzel sözcükdür öyle bir der ki,yada öyle bir beden dili olur ki!!!! en acıtıcı söz olur:)
ama kıl olduğum ise'yapacak bişey yok' lafıdır.

2.Herkesin kullandığı bir kelime olur.Ama senin için bir insan olur.O özel insan o kelimeyi kullanınca alınırsın?Ne düşünüyorsun?
en sevdiğim huyumdur kalbimle beynimin arasındaki mesafe çok kısadır,hissediyorsam söylerim,aaa buna rağmen takmadı mı? o zaman ben o'na takarım:)))

3.Seni en çok duygulandıran şarkı?
'benzemez kimse sana'benim için özel

4.Daha önce seni bırakan biri geldi.Senden bir şans istedi sen de o şansı verdin.Ama buna rağmen yine bırakıp gitti.Şimdi yine pişman ne yaparsın?
ah canım benim,geçti bitti! teeee çok uzaklarda,sen de bakma arkana ayağın takılır:)

5.Nefret mi aşk mı?
ikisinin karşılaştırlması çok ironik bence
aşk elbette aşk

6.Birinin kalbini kırdığında nasıl gönlünü alırsın?
bunu asla ve asla bilerek yapmam,ama azıcık dan dun luğum vardır,farkedince yaptığımı o kadar çok üzülürüm ki,affedilmek için elimden geleni yaparım.

7.Nasıl ağlarsın,bağırarak mı içine atarak mı?
her türlü:)

8.En korktuğun şey?
elbette sevdiklerimi kaybetmek.

9.Ruhun sıkıldığında ne yapmayı seversin?Kendini nasıl sakinleştirirsin?
kendi kendime kalmak,yürümek,'tortilla çorbası'filmini izlemek:))

10.Bazen kızılmasından hoşlanırsın.Peki en çok ne için kızılmasından hoşlanırsın?
ne için olduğunu bilemiyorum,ancak eşimi mutlu etmeyi sevdiğim kadar kızdırmayı da seviyorum,o hali beni çok eğlendiriyor:)

11.Şiir/Müzik/Öykü/Deneme?
müzik,öykü...aslında ruhuma dokunan herşey:)

12.En son ne için ağladın?
kardeşimi çok özlemiştim:)

13.Birinde hemen etkilendiğin özellik?
gülerken gözlerindeki ifade

14.Dayanamadığın şey?
herşeye hakkı olduğunu sanan herkes,sanmayın ki öküzler ııı-ıııh öküz görünmeyen niceleri

15.En sevdiğin duygu?
kıymet bilmek




Benim MİM'lediklerime geldi sıra;)
serhira
bülbülünyeri
mai
bizkimizkadiniz

sevgiler çoookk

10 yorum:

  1. Benzemez kimse sana tavrına hayran olayım :)
    Çok severim bende :)
    Çocukluğumuz Türk sanat müziği dinlemekle geçti :)
    Güzel yürekli olduğun nasıl da belli cevaplardan ;)
    öpüyorum en kocamanından :*

    YanıtlaSil
  2. çakırın pozlara bittim...çok tatlı çookkk...

    YanıtlaSil
  3. Ah abla birde bana ben bukadar iltifatı hak ediyormuyum diyorsun...
    Konu dışı olacak belki ama bloguna ilk geldiğimde ferah paylaşımların çok çekti beni cana yakın tatlı dilli olman...Şimdide bu mimdeki cevaplar ,ben mimleri okurken cevapları yazana yakıştırır bir bağlantı kurar blogcunun özellikleri gibi görürüm...ve bu cevaplar oldukça duygulu benide çok duygulandırdı çok hitap eden cevaplar.Benzemez kimse sana evet işte bu şarkı sana nasıl yakışır :)Kardeşini özlemene kıyamam :)"Gülerken gözlerindeki ifade bu nasıl duygu dolu bir cevap.Sonra kıymet bilmek...Yüreğine sağlık ablam. :)

    YanıtlaSil
  4. Günaydın canım...
    Cevaplar süper.
    Hangisini daha çok beğendiğimi söyleyemicem hepsi birbirinden doğru.
    Mauvvvv

    YanıtlaSil
  5. çok eğlenceli yazmışsın...çok keyifliydi...şu öküzlere ben de fana takığım:))) teşekkür ederim...kalemine sağlık...sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Havvacım cevapladım umarım beğenirsin sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  7. Ne guzel mim ne guzel cevaplar:)) kedinide alacam bir gun o resimlerden:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler:))
      elbette çakır'ı alabilirsin:))
      çok sevgiler

      Sil
  8. Canım,
    şimdi gördüm. En kısa zaman da zevkle yanıtlayacağım.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  9. Korkularımız bir. Hep bizimle olsunlar.
    :)

    YanıtlaSil