1 Mayıs 2014 Perşembe

bahar bayramı

kedilievintarzı

başlarken:)


kurudukça yeni kat olmak üzere,
birkaç kat akrilik beyaz boya sürdüm,
(çok kısa sürede kuruyor)




koruma bandını çekip,mavi ve sarıyı karıştırıp elde ettiğim yeşille çatıyı boyadım


bacası da tamam:)


leylak zamanı di mi ama?





can arkadaşım pembe küçük çiçekler istedi,
onu kıramam çünkü bu ev 
o'nun kadar tatlı yengesi zeynep'e armağan:)


zeynep güzel evinin balkonuna koyacak:)


umarım mutlu olacak:)


ben şimdiden mutlu oldum valla!
:)

not:
emekçi bayramımız kutlu olsun.
kandilimiz mübarek olsun.



25 yorum:

  1. burası buram buram boya kokumuş :)) yalnız hoşuma giden çalışmalarının tamamı elle boyama. peçete dekupajı falan değil. bravo diyorum ellerine sağlık havva cım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya!
      boya virüsü bulaştı bana:)
      çok çok fena!

      Sil
  2. Balkona her çıktığımda bahçedeki hanımeli çiçeklerinden buram buram misss gibi kokular yükseliyor. Evin üstünde de hanımeli resimleri olsaydı belki o da miss gibi kokardı.. (:

    YanıtlaSil
  3. Canım ellerine sağlık nasıl güzel olmuş. Kullacak kişi güle güle kullansın .
    Mauvvvvv

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,umarım o'nun da hoşuna gider

      Sil
  4. Çok güzel olmuşlar Havva ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Ben bunlara bayıldım...Emeğine sağlık...Sevgiler...İşçi ve emekçi ve bahar bayramın kutlu olsun canım...Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. havva hanımcığım... bahar bayramını kutlarım. bugün regaib gecesi regaib kandiliniz mübarek olsun.inşallah hayırlara vesile olur.mutluluk sağlık huzur getirir.zeynep hanım çok şanslı güle güle kullansın.sizinde emeğinize sağlık çok güzel olmuş.sevgiyle kalın emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür emel,
      seni çok merak ediyorum doğrusu,diğer bloger arkadaşlarım hakkında az çok bilgiye sahibiz hepimiz,sayfalarında kendilerine ait bilgiler verdikleri için,
      çok sevgiler

      Sil
    2. canım havvacığım...benim bloğ yok. facebook yok. bilgisayarıda az biliyorum.ben sizlerin blog uğruyorum yorumlar bırakıyorum ama rahatsız oluyormusunuz.isterseniz yorum bırakmıyayayım.buradan sizlere telefon da veremem.öyle çok geniş bilgide veremem.aslında haklısınız ama inan bende iyi niyetli arkadaşınızım.sevgiler emel.

      Sil
    3. emel:)
      bloger olan herkes gibi bende güzel yorumlarla besleniyorum,elbette rahatsız olmuyorum,niyetim tamamen iyi:)
      çok sevgiler

      Sil
  7. Bu ne güzellik. Elle boyama konusunda çok maharetlisiniz. Acaba resimle ilginiz var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler
      eğer istanbul'da yaşıyorsanız İBB'nin İSMEK adlı bi kuruluşu var.haftda 1 gün kursa gidiyorum,ekim sonundan bu yana
      sevgiler

      Sil
  8. Ne güzel bir kalbin var ellerinle hazırlıyosun hediyelerini :)
    Bundan güzel olamaz hiç bir hediye :)
    Bahar bayramın ve işçi ve emekçi bayramın kutlu olsun :)
    Kucak dolusu sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      şeymacım,en sevdiğim şey özenmek!
      bana da özenildiğini hissetmek.yoksa kimsenin hediyeye ihtiyacı yok.
      ama sevilip,.özenilmeye çok.
      değil mi?
      teşekkürler,sevgiler

      Sil
  9. Bayrama yakışmış:-)

    YanıtlaSil
  10. Cok guzel olmus :)) simdi bana kilerden boyalari cikartcaksin ama :) Neyse bu aralar pek bi usengecim su yagmurlar gecsinde oyle cikarayim :) senin fotolarima bakayim yapmis kadar oldum :)
    Harika bir kalbin var ne kadar verici bir insansin :) eline boyamakta cok yakisiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum anercim,
      yaşamım eve endeksli bu aralar:) eh boş duramama virüsü var:)
      bir de sen asıl hediye ettiğim kişilerin nası verici ve iyi kalpli olduğunu bilsen,ben kötü kalırım:))keşke etrafımız hep onlardan olsa!
      çok sevgiler canım.

      Sil
  11. Bende cok mutlu oldum bu paylasimi gorunce:))pesss bu kadarmi guzel olurlar.hani evim yakin olsa yap banada diyecem:)) harikalarr..iyi kandiller mutlu gecen 1 mayislar olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay çok teşekkür ediyorum,size böyle hissettirmek ne mutlu edici bişey.
      çok sevgiler

      Sil
  12. Çoook güzel olmuş ellerine sağlık.
    Seninde kandilin mübarek olsun
    :)

    YanıtlaSil