14 Ekim 2013 Pazartesi

üretim

Bu keyfi yapabilmek için;
'paletler' İstanbul'dan eşimin anlamsız bulmasına rağmen taşındı,
ne yazık ki (: boyanması çok kat gerektirdi ve yoğun  kokusu açık havada bile oldukça rahatsız ediciydi,

 ancak çabalarımız keyfe dönüştü,

kayın validemin döşemesini değiştirirken vazgeçtiği koltuk minderleri paletlere çok uydu.                                                             
hele kış güneşinin  acıtmadan sevdiği zamanları da yakalayınca  keyif çay ile taçlandı ve şahane oldu:)

10 yorum:

  1. Harika olmuş! Bayıldım:) Nice keyifli anlarınız olsun..

    YanıtlaSil
  2. havva hanım yaşamayı bilenlerdensınız)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) öğrenmeye çalışıyorum,
      çok sevgiler

      Sil
  3. valla bun paletleri nerde görsem acaba bunlardan ne yapılır diyip diyip kafa kaşıyorsum. Bir bahçem olursa ilerde inşallah, bu fikir çok hoşuma gitti...

    YanıtlaSil
  4. sakin gulmeyin:) palet demissiniz ya resimlerde palet ariyorum nerede ne sekilde kullanildi diye..sanirim minderlerin altindaki tahtalar palet:)) blogunuzu cok sevdim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh evet,o tahta parçalarına palet deniyor,bazı ağır yükler üzerinde nakliye yapılıyor.düşük kaliteli tahta yani:)

      Sil