28 Ekim 2013 Pazartesi

bir kedinin güncesinden


hafta sonu en sevdiğimiz yere gittik
ben bahçede çocuklar gibi şendim

ancak,
yıldız çiçeği ile kasımpatı arasında ne yapacağımı şaşırdım,

sonra gittim yıldız çiçeğini kokladım;
kokusunu alamadım ama,şahane gözüküyordu.

biraz ileride güneşin cazibesine dayanamayıp çiçek açmış,
 güzel kokulu yasemin vardı;gülüştük onunla,

süs narları da şahittir duruma,

hatta menekşelerin etrafındaki bahçe oyuncakları da 
kıs kıs güldüler,duydum,


uç uç böcek gördüm dilek diledim,
yine gelelim, burada hep kalalım diye,



itiraf etmek gerekirse

benim ruhum buraya ait,
annemle babamın üzülmeyeceğini bilsem,saklanacağım şuralara gitmemek için buralardan,

daha ne güzellikler var yaşadığım, henüz paylaşmadığım.
beni anlıyorsunuz biliyorum.

10 yorum:

  1. Havva hanim cakiri opun benim icin cok tatli masallah bahcede kacmaz mi tek basina birakiyorsunuz

    YanıtlaSil
  2. hiç yanımızdan ayırmıyoruz,biz nereye çakır oraya.çünkü genetik olarak sağır.ilginize teşekkürler.
    çok sevgiler

    YanıtlaSil
  3. prensesin gittigi,,,sevdigi neresidir ?bilmek isterim
    havvacim cok merak ettim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saros kıyısı,gökçetepe vee o bir prens ama farkında değil henüz 4 aylıkken operasyon oldu.

      Sil
  4. Evinizi ayrı, pisinizi apayrı sevdim vallahi :) Doğa ve kedi bir araya gelince tablo gibi olmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,biz de ikisini çok seviyoruz.
      hoş geldiniz bloğuma, mutlu oldum.şahane bir yolunuz var ellinize sağlık,ben de sizi takipteyim.
      çok sevgiler

      Sil
  5. çok tatlısın sennn çakır. kucağıma alıp nasıl da sevmek istedim seni şimdi. yalnız çakır ın yerinde olsam bende gitmek istemezdim ne hoş bir yer orası öyle...

    YanıtlaSil