12 Haziran 2014 Perşembe

orijinali aşkın bedenlenmiş halleri

yazılarını pek bayılarak okuduğum pehito, farklı bir mime beni de eklemiş.doğrusu bu mim kurgusu benim çok hoşuma gitti:)
                             
        
   hayat gurusu,yanlış yazdım kurgusu!

oralarda da var bak izlerim,bende orada olacağımı sanıyordum,
ilerlemişim farkına varmamışım.
bu kadar şeyin farkına varmamak nasıl olabilir ki?
uyuyor muydum?sanmam.

aha!,hatırladım rüya gördüğümü:)

kırmızı elbisem,arkadan derin V çok da güzel oturmuştu üzerime, diktirsem anca bu kadar olurdu.
bir çift mavi göz karıştı araya,derin derin ışıkları olan içinde,gülümseyen:)
içim serinledi:)bana mı bakıyor,elbiseme mi?
amannn,yaşlanıyor muyum neyim ben,ne diyordum nereye gitti aklım!
hayda! rüyama n'oldu ki?

ama yetişemiyorum ki ben,şu dakka arayıp akşama melihler geliyo canım demek kolay,resim kursum var benim bugün,ama benim bugünüm var,bigünüm var:( diyemedim tabi! 
oh neyse,kayınvalidem zeytinyağlı barbunyayı verdi  kurtarıcı oldu,salatayı yaparım,ızgarayı ben yaparım demişti hımm,tamam.
şarküteriden de peynir çeşitleri yaptım mı tamamdır.
tatlıyı da getirirler zaten,çok seviyorlar köşkeroğlu'ndan burma kadayıfı,dobişler:)

nasıl oluyor zili çalınca hemen aynaya koşuyorum kapıdan önce,düzgünmüyüm diye:),o'da biliyor halimi,eminim zile basarken kıs kıs gülüyordur nasıl panik olduğumu düşünüp,hain:)
değişmedi,değişmesin kaç yıl geçmişse geçmiş,kaç yıl gelecekse de karşılamayı seviyorum bana güzel bakan gözleri:)

randevuyu nasıl unutursun anlamıyorum,tamam geçen yılda gittik,seneye de gidicez,belli yaştan sonra daha da önemli bu kontroller,offf ya! kendi kendime konuşuyorum,nasıl bi gamsızlık bu yarabbim!sabır diliyorum sabır.

yüzüğüm inceltmiş parmağımı,hımm:) kaç yıldır orada,ben kaç yıldır bi tek ben değilim! 
sırtüstü uzanıp şöyle kollarımı başımın üstünden uzatıp bacaklarımı da tabanıma doğru itip,kedi gibi gerinip kendimi iyice hissederken bile.
bi süre sonra yalnızlığın ne olduğunu unutuyor galiba insan,hatta o'nun başka biri olduğunu bile,ne garip!

o'da benim gibi hissediyor olmalı;parası olmadığı için bana eli boş gelmek de istemediğinden E-5 de şirket arabasını  kenara çekip çakısıyla katırtırnaklarını toplayıp geldiğinde, 
beni nasıl gördüyse öyle kalamadım tabi :( 
gerçi fotoğraflara bakmadıkça sorun yok;her gün kaç kere aynada gördüğün yüz fotoğraflarla pek de tıpatıp değilse 40'lı yıllara dokundun demektir.
ve artık hayallerine dokunabildiğinde 40 ne güzel demektir.ötesi de var tabi:)


ve de hem adet üzere,hem de merak üzere mimlediklerim:)

begonvilliev
cheerfulmoon
bahartanricasi
koketh
mavidebirnokta
serhira

81 yorum:

  1. İltifat olsun diye değil sahiden böyle düşünüyorum çoook güzelsin :)
    Hem herşey bir hatıradan ibaret ne güzel zamanlarınızın geçtiğine öyle eminim ki :)
    Hep böyle geçsin :*

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim sevgili havva :) yahu şu ''mim'' nasıl yapılır inan bilmiyorum, sanırım sevilenler mimlenir ) benden de sana kocaman kucak dolusu sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında bu mim oldukça farklıydı,bildiğim kadarıyla http://www.insanyavrusu.com/ dan bize ulaştı:))
      canın sağolsun,ancak şahane bi öykü çıkartma kapasiten var bence.:))
      çok çok sevgiler

      Sil
  3. Şeymaya katılıyorum. Gerçekten çok güzelsin ve güzelliğinin ötesinde o gülüşün gözlerinde o yaşam saçan ışık muhteşem. Muhteşemsin.
    :)
    Ve eminim kapı açıldığında karşısında seni gören adam da her gün şükrediyordur Tanrı'ya senle olduğu için.
    :)
    Ve beni kırmadığın için de ben teşekkür ediyorum
    Sevgilerimle
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pe hito:)
      ruhumu besledin hemde nasıl:))
      teşekkür ediyorum,hepimiz biliyoruz ki aynı hayatı yaşıyoruz,biraz deforme ederek,biraz süsleyerek.
      pandoranın kutusu :))
      sevgiler

      Sil
  4. Diğer yazıların için geleceğim
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pehitonun tum dediklerine seni gercek hayattada yakindan gormus biri olarak yurekten katiliyorum hatta az soylemos bile. Hani kalbinin guzelligi tyuzune yansiyan insanlar varya onlarin em basinda geliyorsun . Fistikkk gibisin canim guzel kalpli ve yuzlu kankam :*

      Sil
    2. sen varya güzel aner:))
      özledim ben seni:)

      Sil
    3. pe hito,seni görmek beni her zaman mutlu ediyor:))

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. ya ali,bunu okuyan yakınlarım bastı kahkahayı haberin olsun,inan bana arkamız dönük birbirine
      :))
      çok seviler

      Sil
  6. Ne hoş bir yazı.. ''Güzel, zarif, duygulu'' sözcüklerini çağrıştırdı. Bu bir iltifat değil, bende bıraktığın izlenim.. Sevgiler, selamlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum,beni yüreklendiriyorsun,ilk günden bu yana
      çok sevgiler

      Sil
  7. Güzel kadın...Hem yüreği hem kendi...Derler ki insanın yüreğinin güzelliği yüzüne yansır işte Havva kadın onlardan biri...Sevgiler...Teşekkür ederim zor mimmiş ama yazacağım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. baharcım az önce okudum,her zaman ki gibi döktürmüşsün
      çok sevgiler
      çok teşekkürler,naziksin:)

      Sil
  8. Günaydın ...
    Çok güzel olmuş ama. Hem bütün arkadaşların dediği gibi sen çoook güzelsin. Hem sadece yüzün değil kalbinde çok güzel :)
    Allah mutluluğunuzu daim etsin bir ömür boyu huzurla ,sağlıkla ...
    Mauvvvvv

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülaycım:))
      çok tatlısın ya sen:)
      yakından başkayım ben
      çok sevgiler tatlım

      Sil
  9. günaydın,
    ay herkes mi aynı fikirde,yoksa yaşıma başıma mı bu hoşluklar:)))
    çok teşekkür ediyorum kalbinin güzelliği dışına taşmış arkadaşlarım.
    seviyorum sizi
    mutluhaftasonu

    YanıtlaSil
  10. Bende çok beğendim havvacım..Bir solukta okudumm..Bende aynı arkadaşlar gibi yazacağım..KESİNLİKLE HEM YÜREĞİ HEM KENDİ GÜZEL KADIN..sen hiç yaşlanmaz sın canım gönül rızasıyla bol bol bak fotoğraflara..çünkü iyi insanlar hiç yaşlanmıyor..kalbinin güzelliği yüzüne vuruyor canım arkadaşım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güliz
      kibar bloger arkadaşım
      teşekkür ediyorum,çok çok sevgiler

      Sil
  11. Yaa ne güzel yazmışsın. Çok çok beğendim. Ve maşallah çok güzelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,yazımı gerçekten beğendin mi?
      fotoğraf yanıltıcı:))
      orda süs püs 10 numara
      çok sevgiler

      Sil
  12. nişantaşında. osmanbeye yürürken hemen, metro durağını geçince, şemsiyeler iki sokakta, şişli etfale yakın :)

    YanıtlaSil
  13. Sen bol bol ve sık sık yazmalısın bence Havvacım:)) Ayrıca da çok güzelsin ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,bunu becerebilmeyi gerçekten istiyorum

      Sil
  14. Süper bir yazı. Nefes kesici olmuş.

    YanıtlaSil
  15. Bu arada kişisel faceimde paylaştım. Bir de şekerim, umarım ben de o kadar güzel olurum. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa,sahi mi?çok merak ettim okuyan olmuş mu?

      Sil
  16. yaa bişi dicem... çok şekersin amaaa,bu yüzden yazı da çok nefis olmuş
    senin o güsel gülüşüne kurban bu serseri kalbiiiimmm :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  17. Ne güzel yazı, ne güzel kadın ve ne güzel aşk..

    YanıtlaSil
  18. iltifat edesim geldi de cikmiyo...
    sozcuk bulamadim da :):):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mim'in orijini sensin değil mi?
      ne kadar yaratıcısın,çok etkilendim
      teşekkürler

      Sil
    2. evet mimi ben başlattim :):)
      mim olsun diye yazmamiştim ama sendromdan kurtulmak icin sizlerin goruşlerine de ihtiyacim vardi :):):)

      teşekur ederim tekrarr :):)

      Sil
  19. Bu nasil guzel bir anlatim dilidir.kendi guzel kalbi guzel dili guzel bayana sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sahimi:))
      ay çok teşekkür ediyorum:)))
      dilim tutuldu bişey diyemiyorum:)
      çok sevgiler

      Sil
  20. hah haaaa çok tatlııı. katırtırnağı ne güzeel de burma kadayıf ne yaaaa o da böööö. bak et yiyip üstüne de mesela burma kadayıf yiyen bi arkadaşım olması olanaksız benim yaaa.:) bak kırmızı elbise, barbunya, peynir ne güzeel dee ızgara ne ama yaaaa, size gelen misafirler orta asyadan gelen göçebeler mi. ya sahiden bunları yiyen insanlar var mı ki. at üstünde savaşıyo mu ki onlar yaaa. allam ben hiç görmedim valla bak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deep,
      bugün beni çok şaşırtıyorsun!
      şimdi ben ızgara et yesem üzerine de hamur tatlısı gözüne ortaasyamı gözükürüm?
      puh hah ha!
      sen yeme deepciğim,yiyen var nasılsa:)
      ben sana zetyinyağlı,ızgara sebze yaparım:)
      bak bigün hatta haftasonu saros'a gidersek mangalda ızgara sebze yapıcam senin için,fotoğraflayıp benim tarzımı yayınlayacağım,söz.
      ama dua et bana da gidebilelim cuma akşamından tamam mı?
      sevgiler

      Sil
    2. dua ederim tabiiii yaaa :)

      Sil
    3. ok
      sana güveniyorum:))

      Sil
  21. Ne güzel..
    Koşuşturma içinde iki kişilik bir hayat..
    Bazen iki kişi ile yalnızlığı kovalayanlarda var..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazılarımıza emek verdiğimiz gibi,bıkıp usanmadan emek istiyor kişi sayısı arttıkça:)))
      çok sevgiler

      Sil
    2. Emek veriyoruz ama bazen almaya bilmeyenlere verdiğimizi çok geç fark ediyoruz. Ne mutlu almayı bilenlerden karşına çıkmış ;) Sevgiler.

      Sil
  22. Maşallah hem güzelliğe hemde bu duru güzel yazıya :)

    YanıtlaSil
  23. Hayata güzel bakmak güzelleştirir insanı belli ki.

    YanıtlaSil
  24. havvacim,,icimden sevenin bol
    olsun demek geldi..
    ama zaten sevenin bol:)))))))))opuyorum seni kocaman
    icimden bu gun cok seyler yazmak geliyor..ama
    aci,,hasret..ozlem
    hepsini yasiyorum ...her gunki gibi
    bu gunde..bu gun benim icin daha ozel
    benim guzel kizim hep 20 ci yasini kutluyor...benim icin'o hic buyumedi
    gencecik kaldi ..havvacim
    icim bu gun cok dolu...kisa kesiyim iyisimi ben
    sevgiler hepinize

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cihan abla,
      sana da yazdım sabır diliyorum,başka da bu duygu karşısında elimi ayağımı nereye koyacağımı bilemiyorum,
      öpüyorum seni güzel yanaklarından,
      sen de torunlarını öp ablacım

      Sil
  25. harikaymış bu mim
    çok hoş
    sevgiler sana güzel kadın

    YanıtlaSil
  26. Çok farklı, çok güzel..Marifet oldu mu, herşey başka güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay çok naziksin,rica etsem o güzel kaleminden sen de yapsan bu mim'i
      çook sevgiler

      Sil
  27. bende yazayım o zaman..ÇOK GÜZELSİN...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevdacım,
      teşekkür ediyorum güzelliğine

      Sil
  28. Gerçekten çok güzel bir yazı. :)

    YanıtlaSil
  29. Çok güzel bir yazı olmuş. Yorumlara aynen katılıyorum, insanın gülen (özellikle de böyle güzel gülen ) biriyle karşılaşması onu çok mutlu ediyor.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      duygularımı anlaman çok güzel,teşekkür ediyorum
      sevgiler

      Sil
  30. cokcokcok guzelsın cok ozlesın cok meleksın guler yzuunden bellı nasıl oldugun...sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay ne kadar nazik ve cömertsin,
      teşekkürler

      Sil
  31. Canım,
    beni mimlediğini söylemişsin ama ismimi göremedim. Başka bir mimde miyim acaba? Şimdiden teşekkür ediyorum, zevkle yanıtlarım.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  32. Sen ne güzel insansın Havva? Gerçekten dünyayı çekilir kılan güzel insanlardan birisin biliyor musun?

    Bu arada tekrar kaydoldum sana yazıların yine güncellenmezse kapında kamp kuracağım artık !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nilgün,yorumunu okurken bir elim gayrihtiyari ağzımı kapattı,zira açık kalmıştı hayret ve mutluluktan.teşekkür ediyorum güzel sözlerin ve kalbin için.
      bu problemi ben çözebilir miyim bilemiyorum,
      işin gerçeği bu işin tekniğinde biraz zayıfım,zaman da ayıramıyorum başka başka nedenlerden,
      benim düzeltmem gereken bişey varsa yönlendirirsen yapmaya çalışırım
      çok sevgiler

      Sil
  33. ismim yok ama sen not bıraktın bana :)
    Bu mime zaman ayırmalıyım :) not alıyorum güzel insan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım son yaynımı görmedin,
      teşekkürler bunu da yaparsan mutlu olurum elbette
      sevgiler

      Sil
  34. Ne hoş bir yazı bu böyle çok tatlısın.. eşinde çok şanslı sen gibi biri ile hayat sürdüğü için.. mutluluğunuz daim olsun güzel kadın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sebuş teşekkür ediyorum:)
      hep mutlu olalım,aksinin kime neye faydası var değil mi?
      çok sevgiler

      Sil
  35. Çok geç okumuş olabilirim ama bayıldım buna. :)
    Mutululuk daim olsun da yüzünden gülücükler azalmasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler selma,be de seni görmekte geciktim sanırım:))
      çok sevgiler

      Sil
  36. Merhaba, ben de bir kedi annesi olarak sizi zevkle severek takibe aldım. Postların ne kadar güzel hele bu yazı çok hoş. Görünen o ki gerçekten çok zarif bir kadınsınız, sizi ve blogunuzu tesadüfen bulduğuma sevindim :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne kadar zarifsin meriç
      çok teşekkür ediyorum ve hoşgeldin
      çokk sevgilerr

      Sil