9 Haziran 2014 Pazartesi

isimsiz kalan sıpa



gündüzler uzadı ya,bana oldukça faydalı oldu:))


cuma akşamı iş çıkışı; 
saros yolunda gördüm bu şirin şeyleri,
çocuk gibi tutturdum alalım diye eşime:)


adı gogoz:)
hemen işe başladı,
sebze bahçesinin duvarına tünedi:)


işi çok önemli;
yağmurda çamurda,bol güneşte sebzelere 
göz kulak olacak:)


gogoz'dan başka bi görevli daha var:)


bahçe kapısından girince hemen solda,


bütün şirinliğiyle,sempatisiyle :)
konukları karşılayacak,


heybesine pembe sardunyaları koymuş :)
oyuncakları da var:)


biraz havalı,ama çok belli etmiyor:)


iğdenin kokusunun biraz ilerisinde bekliyor:)


arkasında memnune isimli zeytin ağacı var :)
sağında sabiha isimli incir ağacı


biri anne,biri kayınvalide adı:))
çok severiz onları:))


ancak bu güzel çocuğun adı yok!
lütfen bize yardımcı olun,adını beraber koyalım:)
sıpamız isimsiz kalmasın,
ayak ucuna ismini yazalım:)

yorumlarınızı heyecanla bekliyoruz:)

haftaya çok güzel başlayalım.
çok sevgiler
:)





54 yorum:

  1. Havvacım ne kadar güzeller, iyi ki tutturup almış da ne iyi etmişsin..Hemen ilk aklıma gelen kadife oldu isim olarak. Hani bizim türk filimlerinin meşhur sıpa ismi..:) ama sıpacan da fena olmaz hanii..Artık oy çokluğuna göre bulunacak ismi :))Senin haftanda çok güzel geçsin canım.iyigeceler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))
      yazıyorum güliz,hadi bakalım neler çıkacak:))

      Sil
  2. Hehe çok zor yau isim bulmak...Çok güzelmiş ama:)Karakız olur mu ki:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. erkek şekerim,totişkoları var:))

      Sil
    2. Ahaahaaa gözden kaçmış şekerim:)))O zaman karaoğlan ossun:)))Mucuxxx

      Sil
  3. İkisi de çok güzelmiş. Yalnız tavuğun ayaklarını biraz daha küçük yapsalarmış keşke. :D
    Ağaçlara da isim vermişsiniz ne güzel. Benim aklımın ucundan geçmezdi. :D
    Sancho Panza'nın eşeğinin adı Rucio olsun diyeceğim ama zor olacak. Eşek Sıpası olsun direkt ya da Sancho Panza karışımı Panço olsun. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hah hah ha! tavuğun adı gogoz,soyadı kocaayak:))
      panço'yu yazdım kenara,
      teşekkürler

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  4. Tek gerçek sanan ben miyim yahu tavuğu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır:))
      komşumuz gerçek sanmış,hatta dertlenmiş tavuk hıyarlara zarar verecek diye,gelip haber vermeyi düşünmüş bize,sonra bakmış ki hiç kıpırdamıyo! hah hah ha;
      bize anlatırken bile koptu :))

      Sil
  5. Günaydın canım.
    Ay iyi ki tutturmuşun ve aldırmışsın :)
    Çok güzeller.
    Ağaçlara isim vermen çok güzel. Herkes ağacıyla yaşar. Annemde yapar. Hoş o genelde ağaçlarını torunlarının isimlerini koyuyor. Ağaç bol torun az olunca aynı isim çok oluyor :)))
    Ya ben o sıpayı yerim :)
    Babam beni çocukken sıpa diye severdi.
    Yani benim adımı koyabilirsin. Çok güzel olur ;)))
    Benim bulacağım isim bu kadar olur.
    Çakır onları görünce ne yaptı. Çok merak ediyorum :))
    Mauvvvv ve öpücüklerrr ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen çok tatlısın,yorumları coşkun'a okurken patlattık kahkahayı,erkek olduğu için senin adın olmaz be güzelim:)
      alçıdan eşek ama herşeyleri var yani:))

      Sil
    2. He he :)
      Neyse en azından güldürdüm sizi :)
      Ustanın ellerine sağlık ince çalışmış demek :)))))

      Sil
  6. Bende tavuğu gerçek sandım :))
    Ama çok güzel isim vermen :))
    Ben isim konusunda pek bi beceriksizim :)


    Mim getirdim ben sana :))
    Yapmak istersen tabi :*

    YanıtlaSil
  7. Karakaçan'dı ya eskiden sıpaların ismi hep:-)

    Günaydın:-)

    YanıtlaSil
  8. Öğrencilerimle beraber bir kaç isim düşündük, bıdık, ala, karakaçan, minik.. seç beğen al :) tavuk çok sevimli bu arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,
      senin o öğrencilerini sıkıştıra sıkıştıra öperim ben:)

      Sil
  9. sıpacık çok tatlıymış. karagöz diyorum. ya da şöyle bir atmasyonik birleştirme yapacağım , bazı yörelerimizde sıpaya "kırı" derler , çocukla birleşitirip "kırıço" diyorum heheh saçmamı oldu ne :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak şimdi ilk defa duydum kırı ve devamında gelen kırıço da şahane:)

      Sil
  10. Ayyy cok sirinler :) iyiki alalim diye tutturmussun cok guzel olmuslar. Sanki onlarin yeri sizin bahcenizmis sanki yillardir oradalarmis gibi kurulmuslar yerlerine :) Bazen cocuk gibi tutturmakta guzel :)
    Agaclara isim vermen, ozelliklede senin icin anlamlari olan isimler vermen ne kadar hos, annelerinin ikiside cok sanslilar :)
    Gogozu gorunce bende gercek sandim itiraf ediyim bari herkes itiraf etmis :)) minik sipaya gelince esim coco dedi bende duldul(tabi turkce karakter kullanamadigim icin garip oldu )
    Aklimiza baska isim gelirse yazarim :)
    Opuyorum cookk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aner,
      akşam coşkun gelince hepsini tek tek okudum ama,senin yorumunu okurken aklıma bir anı geldi,dedesi coşkun'u koko diye severmiş:))
      eşin bize bunu hatırlattı:))
      anladın değil mi?

      Sil
  11. Her ikisi de çok şeker bu arada oğlumun oyuncak çiftliğindeki eşeğinin adı çuçu oğlum adını kendi koymuştu görünce o aklıma geldi .

    YanıtlaSil
  12. Ben de aynı Emrah gibi, okuma listemdeki küçük fotoğrafta görünce gerçek sandım! Aaa tavuk almış dedim, geldim sayfaya, canlı değilmiş :))

    Kedilerimden birisinin ismi dünyadaki en yaratıcı isimle "pisi" olunca benim isim tavsiyelerime güvenmemekte fayda var. Bildiğin "sıpa" olsun işte, en az pisi kadar yaratıcı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      o da hayalim,bi gün 7/24 orada olabildiğimde horoz tavuk köpekler ve çakır:))
      teşekkürler

      Sil
  13. Adeta küçük bir zoo kurulmuş saroz da;) iğde ağacının kokusunu sen yazarken duyar gibi oldum. Moda daki evimin önünde vardı ve balkonda onun doğal parfümü ile oturmaya bayılırım. Ama hem ev hem ağaç, kentsel dönüşüme kurban oldu;( benim yerime de o mis kokuyu içine Çek lütfen. Sıpacık çok şeker, onun adı dost olsun. Karşılıksız sevgi ve dostlukları veren özel yaratılanlar olduklarını düşünüyorum onların;) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kentsel dönüşüm:( ne acı! kentin güzel kokuya ve görüntüye ihtiyacı yok,anılara hiç! varsa yoksa taş,taş üstü taş:(
      çekerim çekmez miyim kokuları:) zaten her gittiğimizde maymun olup dönüyoruz geri.
      şu 2 tane alçı hayvan şekli bana öyle güzel 2 gün yaşattı ki nilgün:) gerçekten taşı bile dost:)
      teşekkürler

      Sil
  14. İmrenmemek mümkün mü şimdi! (:
    Brütüs olsun o, Brütüs.... :D

    YanıtlaSil
  15. ağaçlara isim verme işine bayıldım! onlarda canlı sonuçta dimi tabiki bi ismi haketmeli:) sıpaya da bayıldım sahi, heybetli olsun ismi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))
      evet sebuş bütün ağaçlarımın adı var,mesela ıhlamurumun adı şeker :)

      Sil
  16. ayyyy gogoz da güsel amaaaa,ikinci görevliye bayıldımmmmm
    güle güle kullanın,çok şekerlerrr

    sevgiler

    YanıtlaSil
  17. bu eşek çok sempatik. bir de, eşekler güzel gözleriyle tanınırlar ya. eşek gözlüm derlermiş ya. çevresinde memnune ile sabiha var. bu onlardan genç. bence ona "ahu" diyelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deepciğim o bir erkek:)

      Sil
    2. :) shrek o zaman. anime filmi var ya. şirek olabiler. isim çok başka da ama şirek en güzeli. kadife küheylan. şirek veya bak müthiş bir yönetmenin müthiş bir filmi var. bir eşeğin hayatı. filmin adı rastgele balthazar. fransızcası au hazard balthazar. pek sevdiğim bir ynetmenin pek sevdiğim bir filmi. balthazar olsun adı. bence şirek de olsun balthazar da olsun. balthazar shrek olsun. iki isimli oleeey. :) haval isim bak ama gogoz peynirci ve balthazar shrek peynirci. çok havalı isim valla :)

      Sil
    3. shrek bizi çok eğlendirmişti:)ama o filmi bulmalıyım,varmıdır bulabilir miyim acaba rastgele balthazar'ı
      teşekkürler deep

      Sil
  18. Ben, tüm isimleri çok sevdim. :) Ya İnşallah benim de böyle güzel bir bahçeli evim olur. Çok keyif aldım. Yalnız, eşin de ilgileniyor olmalı. Tek başına işin üstünden gelinmez.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn,biliiyor musun biz hala şaşırıyoruz yapabildiğimize.
      ben şu söze çok inanıyorum'Allah evlenenle ev kurana yardım eder'gerçekten bize yardım etti,şükürler olsun.elbette,yorgunluğumuz,stresimiz,çaresizliğimiz,ağlamalarım oldu,bizim gibi tırnaklarıyla çabalarıyla bişeyler yapabilen kişilerin yaşadıkları yani:)
      Allah sana gerçekten istediğin şeyleri versin,amin.

      Sil
  19. benim önerim ''eşeke'' yeğenim küçükken gözlerini kocaman açıp ''eşeke gibi gözlerim var.'' derdi oradan geldi aklıma...

    YanıtlaSil
  20. sevgili arkadaşlarım;
    akşam eşim geldiğinde yemek ve mutfak toparlama olayı bittiğinde tüm yorumları o'na tek tek okudum,bize hissettirdiğiniz güzel duygular içn teşekkür ediyoruz.
    bu hafta sonu tekirdağ civarında açık sergide satılan alçıdan yapılmış bahçe figürlerinin beni bu kadar mutlu edeceğini,bahçeye bu kadar yakışacağını hayal etmemiştim.
    gerçekten çok isteyerek ve eğlenerek aldım,ama etkisi daha da güzel oldu.
    aner'e de cevabımda yazdım;
    eşim dedesini o çok küçük yaştayken kaybetmiş,ve dedesinin sevgili torunuymuş:)
    dedesi eşimi koko diye severmiş:)))
    aner'in eşinin isim önerisi 'coco' :) okuduğumuz anda hemen geriye gitti zihnimiz,eşim belki de dedesinin kucağında olduğunu bile hatırlamış olabilir:))
    dolayısıyla sevgili bloger arkadaşlarım kendi sıpalığını hatırlayan eşim koko olsun dedi:) sıpamızın adı KOKO:))
    çok teşekkür ediyoruz hepinize,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anere ve eşine teşekkür etmek lazım. Eşine o günleri hatırlatıp doğru adı buldukları için :)

      Sil
  21. hayırlı uğurlu olsun sıpamızın adı o bizim de sıpamızdır artık ona göre ;) arada bir sıpacıklı fotolar isteriz o kadar uğraştık di mi ama :)))

    YanıtlaSil
  22. Her ikiside çok şeker ve bahçeye çok yakışmışlar. Coco adı da çok şeker bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler aslı,onlara sevgimi uzun uzun anlattım,biliyorsun

      Sil
  23. çok cicilermiş:))) güzel günlerde kullanmanız dileğiyle. Tekirdağ civarında satıldıgını söylemişsiniz, ben de yakın zamanda oralara taşınıyorum belki sizden görüp ben de alırım bulursam:)))
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler
      evet E-5 üzerinde solda:)
      yeni yeriniz hayırlı olsun:)

      Sil
  24. havvacığım...koko ismiyle hayırlı uğurlu olur inşallah. ama gerçekten çok çok güzeller bahçeye çok yakıştılar...bende 4,5 yaşlarında dedemlerdeyim.(Köyde),tarladan dönerken ben eşekden düşmüşüm.yarım yamalak hatırlıyorum,tozun içine çok ağlamıştım.(ben düşdüm orada öyle kaldım beni unuttular sonra gelip aldılar.sevgiler emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler emel,
      bizim de yani büyükbabamın da eşeği varmış,üzerinden atmadığı kimse de kalmamış:)
      hala aile arasında anlatıp çok güldüğümüz dönemler:)
      sevgiler

      Sil